пятница, 14 марта 2014 г.

Модуль 9, 10 - рефлексія

Модуль 9 - дав мені можливість повчитися складати фасилітацію для полегшення роботи учнів в проекті. При її складанні я продумувала та аналізувала всі етапи роботи. Було цікаво, але складнувато. Це корисні для мене знання та навички.
Модуль 10 - допоміг мені зрозуміти як створювати загальну сторінку тренінгу та наповнювати її інформацією. Це буде мені потрібним для роботи в подальшому. Дуже потрібною для мене є інформація завантаженння файлів на google-диск та налаштування доступу.
Мені дуже сподобався курс "Інтел - навчання для майбутнього". Я отримала дуже багато корисної та цікавої інформації для подальшого її використання у своїй роботі. Отримала массу позитивних вражень та задоволення від навчання. Всім дякую за співпрацю. Бажаю успіхів!

2 комментария:

  1. Оксано, як добре, що Ви завершили навчання на такому позитиві!
    А Іntel - це INTEL!!! Бажаю і Вам успіхів!

    ОтветитьУдалить
  2. Дякую, Людмило. Взаємно. Intel - це супер!

    ОтветитьУдалить