четверг, 13 марта 2014 г.

Модуль 7, 8 - рефлексія

Модуль 7 - сприяв можливості навчитись виконувати роботу в ролі учня. Це було створення статті на вікі-сторінці. Я детально продумувала, який саме матеріал має там бути. Я навчилася завантажувати на вікі сторінку малюнок та опитувальник! Виникали побоювання, що може щось не вийти. Але зробила заплановане.
Модуль 8 - допоміг мені більше розібратися в роботі з персональною бібліотекою. Я змогла завантажити та викласти на свою вікі-сторінку "Форму оцінювання блогу", попрацювала в парі, поділилась своїми думками щодо проекту. Попрацювала з планом. Сьогоднішні заняття дуже цікаві. Спочатку було страшно. Тепер відчуваю, що чогось вже навчилася.

1 комментарий:

  1. Оксана, Ви все дуже гарно і точно написали. Мені також сподобалося працювати з Вами в парі. Успіхів Вам!!!

    ОтветитьУдалить