понедельник, 10 марта 2014 г.

Модуль 1, 2

Модуль 1 - дав мені можливість навчитися працювати з електронним посібником, Е-довідником та інтернет-ресурсами; створювати персональну вікі-сторінку, власний блог. Також я ознайомилася з методом навчальних проектів. Ці навички дуже необхідні мені для роботи і для особистого розвитку.
Модуль 2 - сприяв детальному ознайомленню з навичками ХХІ століття, таксономією Блума. Я створила своє портфоліо, де розмістила 6 папок і в деякі з них помістила файли. Також цікавим для мене було створення публікації (буклету). Я отримала массу позитивних вражень і цікавого корисного досвіду. Мені дуже сподобалось заняття. Дуже вдячна тренерам:  Олені Павлівні та Ірині Сергіївні.                   

1 комментарий:

  1. Оксано, дякую за хороші слова. Заняття було результативним це відчувається в твоїй рефлексії, відчувається гарний настрій. Саме такою має бути рефлексія - передавати настрій... Молодець - відмінно!

    ОтветитьУдалить